Wednesday, September 28, 2011

JoM BeRJiWaNG..

benar kata SPRING-kita ditakdirkan jatuh cinta....♥♥
namun seperti kata STINGS-adakah kau setia??
walhal diriku x ubah seperti RAHMAT-hanya segenggam setia..
sekiranya kita seperti SCREEN-kita ditakdirkan berpisah.. :(
ku hanya seperti ILUSI-segalanya ku terima..
... walau hati ini seperti ARROW-niat hati xnk berpisah...
akanku turuti KAPILLA-merindu tanpa kata...
ketika itu diriku seperti SCOIN-ku menangis kehilangan mu...
akan ku ajukan permintaan EYE-izinkan selamanya namamu di hati...♥
& diriku hanyalah seperti OKAY-ku relakan dikau pergi....:(


jom kita hayati lirik lagu2 diatas

KITA DITAKDIRKAN JATUH CINTA - SPRING

Ku tak tahu mengapa
Tiba-tiba sahaja
Di dalam hati ini sering rindu padamu
Ingin kumeluahkan, tak berdaya

Ku tahu engkau jua
Sangat sayang padaku
Kaupun sering merindu
Bila tidak bertemu ternyata kau dan aku
Punya rasa...

Kau dan aku sudah ditakdirkan bertemu
Dan tiba-tiba kita jatuh cinta
Ini semua sudah suratan ilahi
Dan kita harus tabah hadapi kenyataan

Biar... apapun terjadi
Aku... harap engkau tabah...
Menerimaku sebagai teman barumu
Semoga kita saling sayang, bahagia...

Usahlah engkau pergi
Semadi di hatiku
Masih menyayangimu, oh sayangku...
Bila sehari tak jumpa, aku rindu...

ADAKAH KAU SETIA - STINGS

sejak aku mengenali dirimu
bermcm dugaan yg kuhadapi
adakala tersentuh rasa hati
adakala cemburu melukai
namun aku tempuhi dgn sabar

sejak aku jatuh cinta padamu
perasaan aku sering terganggu
adakala aku rasa curiga
adakala semacam tk percaya
adakah kau setia kepadaku

(chorus)
oleh kerana hatiku setia
sebab itulah teguh cintaku
oleh kerana hati sudah terpikat
sebab itu aku sayang...

dari hari kehari
terus merindui
dan aku dapat rasakan
betapa hatiku sukar
nak melepaskan mu

biar terpaksa susah payah
namun kurelakan
asalkan kita terus dapat
ohh...
bersama selamanya....

HANYA SEGENGGAM SETIA - RAHMAT

Lepaskanlah genggaman tanganmu
Pergilah dia menantimu
Jangan menangis...
Janganlah kau menolehku lagi
Biarlah kumembawa hati
Jangan ditanya ke mana kupergi

Tidakkah engkau sedar siapa diriku ini
Bukan merak kayangan tapi gagak di rimba
Cuma yang ada segenggam setia
Akan kupertahankan untuk membahagiakanmu

Masih lagi aku terasa
Betapa hancurnya hatiku
Bila kau dipaksa bersama
Dengan si dia...

Senyuman yang engkau ukirkan
Seakan mengundang sengsara
Kalau ku tahu kau tersiksa
Tak kan kulepaskanmu


Setelah kau tiada di sisi
Bagi ku tiada cinta lagi
Selamanya.....
Di bibir ku lafazkan rela
Di hati terasa pedihnya
Melepaskan mu
Pilu hati ku
Oh...oh..
Pilu hati ku.....

KITA DITAKDIRKAN BERPISAH - SCREEN

Tidak pernah ku inginkan
Perpisahan terjadi
Kerana ku sejak dulu
Ingin bersamamu
Hingga ke akhir hayat

Ku harapkan cinta kita
Akan terus bahagia
Tapi sayang kelukaan
Masih berpanjangan
Sehingga tak dapat dirawat

Apa guna kita menyesal
Semua kerana kesilapan dirimu
Andai kau setia tanpa menyakitku
Tentu tiada kelukaan

Puas sudah ku bersabar denganmu
Tapi mungkir janjimu
Apa daya nak ku kata
Kita ditakdirkan berpisah
Walau aku masih sayang

Air mata takkan mungkin
Dapat membalut lukaku
Hingga kini ku tak lupa kepadamu

Setelah kau pergi sayang
Aku sering termenung
Ku tahu oh mengapa
Tiba-tiba rindu
Sesaknya perpisahan ini

Apa guna kita menyesal
Semua kerana kesilapan dirimu
Andai kau setia tanpa menyakitku
Tentu tiada kelukaan

Sekiranya kau masih
Ingat lagi padaku
Kenangilah betapaku cinta kepadamu
Tidakkah kau sayangku lagi

SEGALANYA KU TERIMA - ILLUSI

* :
Aku yang kehilangan
Dalam diri sendiri
Terkurung dalam bayangan mu
Gelak ketawa engkau
Bagai bertahun dulu
Mengheret ku ke syurga kita

Itu mimpi yang terkenang
Membuat aku terbuang
Tika memapah semangat yang masih ada

Cerita silam ini menjadi racun bisa
Dan kini aku pun melara
Terlemas di dataran
Dilambung ombak hidup pun aku masih menanti mu
Akan tersingkapkah cinta
Yang telah sekian lama
Kita dodoikan bersama di mimpi ngeri

** :
Biarpun masih tergagah
Menjulang cinta yang patah
Sebenarnya pun kesepian
Dan aku pun masih cinta
Diri ini penuh luka
Yang tidak akan tertutup
Meskipun ada pengganti
Seiras wajah

( Ulang Rangkap * dan ** )

NIAT HATI XNK BERPISAH - ARROW

Dah lama tak berjumpa
Rindu rasa hati
Inginku bertemu denganmu
Biarpun hati ini
Menyatakan benci
Namun hakikat
Kau masihku sayang

Mengapa kita berjumpa
Dan mengapa kita bercinta
Niat hatiku nak kekal lama
Hidup denganmu wahai kasih
Niat hatiku tak nak berpisah
Apakan daya jodoh tiada

Kenangan demi kenangan
Menjelma diingatan
Sukarnya melupakan dirimu
Rintihan demi rintihan
Menyeksakan hidupku
Aku derita... keranamu
Oh kekasih

Sungguh tidakku sangka
Akhirnya begini
Sebuah ikatan asmara
Engkau yang aku sayang
Yang aku kasihi
Mungkinkah bersatu kembali

MERINDU TANPA KATA - KAPILLA

Dikaulah yang ku sayang
Dikaulah yang ku rindu
Segenap ruangku terbayang
Wajahmu di ingatan

Harumnya harum cinta
Semadi dalam jiwa
Mengapa aku yang terasa
Merindu tanpa kata

Ku puja bunga larangan
Kuntum-kuntum yang berseri
Kelopak gugurnya berderai
Sungguh ku pilu
Pilu di hati
Cintaku semai sudah berbunga
Takku miliki

Sampai hati engkau khianati
Lyrics www.allthelyrics.com/lyrics/kapilla/
Rasa cinta berubah dusta
Tak sedikit kau rasa berdosa
Sedangkan ku pedih luka
Dihiris sembilu bisa
Katamu ku hanya
Teman biasa

KU MENANGIS KEHILANGMU - SCOIN

Setelah sekian lama
Memendam cinta dihati
Berkasih indah kurasa
Merindu orang di sayang

Tak sangka hatiku diluka
Sewaktu kasihku berbunga
Engkau pergi tanpa kata
Kerana mu ku tersiksa

( korus )
Oh... pilu dihati
Menyiksa batin tersiksa
Terkenang apalah nasibku
Tak pernah rasa bahagia

Mengemis kasih orang
Tak sedar siapakah diri
Yang menumpang di sudut hati
Lyrics www.allthelyrics.com/lyrics/scoin/
Tak tahu orang dah tak sayang

Walaupun tak ku rela
Kehilangan mu sayang
Bersama air mata
Ku lepaskan kau pergi

( ulang korus )

Andainya dapat kau rasa
Kepiluan dihati ini
Bagaikan terbakar api
Semarak pedih terasa
Bila kekasih menghilang
Perginya tiada berpesan
Ku menangis kerana mu ( 2X )

IZINKAN SELAMANYA NAMAMU DI HATI - EYE

Telah aku terima takdir dari Yang Esa
Tertusuk sembilu pedih hati terluka
Terkubur impian kita bina bersama
Terlerai sedah ikatan cinta

Baru aku sedari siapa diri ini
Sebalik suratan cahaya cinta yang sudah
Sedalam renungan terlihat dalam diri
Hakikat cinta yang sejati

Kuturutkan cahaya dihadapan berliku
Keyakinan di dada mengiring langkahku
Jalinan bahagia iringan doa restu
Di dalam jiwa cinta yang satu

Jalanan yang berduri tetap aku gagahi
Biar gunung yang tinggi pasti kan kudaki
Detik-detik kenangan segar buat pedoman
Sepanjang jalan taman impian... ohhh
Lyrics www.allthelyrics.com/lyrics/eye/

Selamat sejatera kepada dirimu
Semoga berbahagia tanpa aku
Izinkan selamanya namamu di hati
Biarkan selamanya ku begini

Sudah lumrahnya insan tak lepas kesilapan
Maafkan dosaku lupakan detik hitam
Sejarah yang berlalu jadikan perngajaran
Menuju bahagia idaman

KU RELAKAN DIKAU PERGI - OKAY

Indahnya sewaktu kita bersama
Terasa bagai di syurga
Engkaulah sinaran cahaya ilhamku
Penawar kedukaanku

Sehingga kini ku masih terbayang
Ketika memadu cinta
Tak daya ku melupakan segalanya
Kenangan cinta kita

( korus )
Setelah ku kehilangan dirimu
Seluruh hidupku kegelapan
Tanpa kasih sayang darimu
Aku tenggelam dan karam di lautan

Cinta suci
Biarlah ia pergi
Demi kebahagianmu
Lyrics www.allthelyrics.com/lyrics/ok/
Ku relakan dikau
Pergi dariku

Oh kasih mengertilah
Hatiku ini yang terluka
Nantikan ku di pintu syurga
Hanya airmata
Menjadi teman hidupku

No comments:

Post a Comment