Wednesday, September 4, 2013

aLaM KerJaYa......

Dah hampir 3bulan aku di alam pekerjaan...ce...ce...ce....alam pekerjaan??? hahahhaa.....alam pekerjaan la sgt...padahal baru praktikal....tp lebih kurang la kan....

Aku mula kan alam baru aku ni pd 9 Jun 2013 di Lembaga Pembangunan Langkawi (LADA)... Disini aku mula belajar cara mengendali urusan pejabat mengikut prosedur syarikat awam.

Banyak program yang telah aku sertai disini..Di sini aku dianugaerahkan ramai kawan2 yang sekepala aku..hahaha....sekepala??mcm mana 2??

Aku nie hepy go lucky...naseb la kawan2 aku pun happy go lucky.. Satu gelaran yg aku terima bila berada di department investment ialah "seksi"..mcm mana leh dapat gelaran nie??aku pun x tau la..hahaa

Okeyla...dah merapu sgt nieh aku nie....stop dulu la...


nie la kwn2 se department aku...yg free hair 2 je budk pelancongan..ni masa aku jadi urusetia golf jalinan mesra langkawi 2013..

 nie la department kitorang....bahagian pelaburan dan pemudahcara perniagaan.. yg tgah 2 senior kami...kak sue....


 ha nie pulak gmbr kami budak2 praktikal LADA....dari poly,uum...wktu nie geng pktikal wat BBQ kat taman lagenda...










No comments:

Post a Comment