Sunday, June 26, 2011

TeST JPJ KeReTa

Sepatutnya nak cerita lama dah , tapi dah tensen gila-gila,.Sebenarnya 19 jun lpas aku ada test JPJ kereta. Without any preparation, aku terus je pergi buat test tu. Huhuhu aku dah tak pegang stereng dekat 2 minggu masa tu.

Jadinya hari tu berlakunya perkara malang di hari mulia di Ilmu Baru.jam 7.30 pg aku terus ke sekolah memandu . Hoyohh semangat nak test. Sekali sampai, dapat giliran ke-31. Dari pukul 8 pagi tunggu, pukul 1o baru start pegang stereng, test bukit dulu. Toing3...percubaan pertama telah terlebih bukit..masa aku undur kreta nk trun bukit tu dah terlangar tapak apa ntah jpj 2 kata..aku pun x tau..so bahagian bukit aku fael x leh la aku wat parking n pusingan 3penjuru..

Test jalan raya aku kena ngn jpj lelaki . Part ni sebenarnya agak cuak la. ..ntah cemana masa nak buat jalan raya, boleh terlupa pandang kanan semasa kat persimpangan! Belum keluar jalan besar lagi dah stop. Aduhhhhhhh memang gila! Konon-konon nak try merayu nak ulang balik la. Tapisegan le plak . Pastu pegawai tu siap tulis macam ni,

Ujian dihentikan kerana pemandu ini telah memandu secara merbahaya.

Cit. Tak patut betul. HAHAH Geram je aku. Kesimpulannya, kena repeat la sebab GAGAL! Dan Huhuhu…

No comments:

Post a Comment