Thursday, November 3, 2011

::Saya Nak Awak Kuat ::

Awak..
saya tahu..
saat pertemuan kita dulu adalah saat yang paling bahagia..
dalam fikiran saya hanya ada awak je..
awak pun macam tu kan awak?
hanya saya je dalam fikiran awak..




awak..
kalau dulu apa yang kita buat semua manis kan awak?
tapi kan awak..
senyuman awak la yang paling manis..
hingga hari ni saya tak dapat lupakan senyuman awak tu..
kalau boleh saya tak nak lupa sampai bila-bila..




awak..
sekarang kita dah jauh sangatkan awak?
saya sangat terasa kehilangan awak..
tapi awak kuatkan saya..
awak kata yang kita ni hanya jauh di mata tetapi dekat di hati..




awak..
awak lah sumber kekuatan saya awak..
kalau saya ada masalah mesti saya akan cerita kat awak..
awak penasihat yang baik..
awak juga pemberi semangat kepada saya..




hari semakin berlalu..
tapi saya nak awak tahu yang perasaan saya pada awak tak pernah berubah..
kalau makin bertambah tu mungkin ada la awak..
pelik kan awak?
tapi jangan awak guna alasan ni dan nak pergi jauh dari saya..
jangan tau awak...




awak..
orang kata,dalam bercinta memang banyak dugaannya..
awak tahu tu kan awak?
jadi kita hanya perlu sabar..
semua ni kejap je..
sebab tu kita kena kuatkan awak?
saya akan sentiasa ada untuk awak..
itu janji saya...

No comments:

Post a Comment