Tuesday, May 24, 2011

ke mana kawan2ku??

malam2 yang sunyi ni terasa plak rindu kat kengkawan..
kengkawan semasa aku bersekolah..
malam ni aku nk share kenangan aku dgn kawan2ku sejak dr sekolah rendah hingga kini..

masa sekolah rendah dr darjah 1 hingga darjah 6 aku bersekolah di SK.permatang Gunung..






ni gambr masa aku darjah 5..lawatan ke penang..gambar ni masa atas bukit bendera..


gambar ni diambil masa jamuan akhir tahun masa aku darjah 6..
sebelum upsr le..
itu je gambar aku bsama kawan2 masa sekolah rendah...

aku share plak knangan masa form 1 until form 5 at SMK.Alor Janggus..
kenangan paling best masa aku form4 n form 5 la..
sebab dalam kelas aku semuanya perempuan..x de laki..
so kmi bebas le ckit...

ni masa form5..jamuan akhir thun..

~fatin~hasna~aku~farhana nabila~

~azah~farah~naim~haji~aku~

sporting je kami semua kan..~peace~

15 puteri from form 5 arabic sceince

hbis spm aku sambung plak stpm di SMK.Tunku Abdul Rahman
aku dapat mengenali ramai kawan baru yg dtg dr pelbagai sekolah lain...















1 comment:

  1. xsangka time aku kecik2 dulu selekeh...haha lawak tgk gmbaq dolu2...:P

    ReplyDelete